anal donemde fitil kullanan cocugun akibeti

freud efendinin, bireyin psikoseksüel gelişimini izah ederken anal dönemde ebeveynin tutumuna ve çocuktaki etkisine ilişkin atladığı, görmezden gelinemez ayrıntı.

şimdi bu şahıs taa o zamanlardan benim/senin götün üstünden ahkam kesmiş kişiliklerimizle oynamıştır. hangi şartlarda, hangi çocuğun, hangi davranışları kötü tutum olarak algılayacağını eminim freud araştırmıştır, eminim kötü bir genllemeden ibaret değildir. bahsederken "freud'a göre" deme gereğini neden duyuyoruz, orasını bilmem.

bana sorsan şu entry(#1242578) -geleceği görmek adına- freud'un göt üstündeki tutumuna bin basar. altına imzamı gözüm kapalı atarım.

anal dönemde ebveynin çocuğuna şifa niyetine soku sokuverdiği fitillerin kötü niyet beslemediğini çocuğa nasıl farkettireceksin ki çocuk ilerde bazı cisimlere muhtaç olmasın. bi yandan "şuraya çıkaracaksın" derken bir yandan içine sokuyosun. çocuğun işi zor vesselam. alıştıra alıştıra mı vermek lazım acaba. bu sefer de haz almaya başlar mı dersin?

sıçmıklı bir takım yazarlar kendi götlerini freud'a emanet ededursun(#1246041) biz akıbete gelelim. bizim çocuk anlayışsız efendim. iyilikten anlamıyor. top olur.

zibidigibi

<bkz: veresim geldi>

sinav kagidinda bkz vermek

<bkz: abkz verseydin ya>

<bkz: tamam ama o da mal>

lafmacun vs eksi sozluk

ekşi sözlüğün ayyuka çıkmış kalifiye ibnesi yok, lafmacunun var. daha ne olsun?

eksi sonrası: benim ibneliğimi benden iyi mi bileceksin? ha ekşide varsa eğer bu da benim onlara ibneliğim olsun.

edit: yav arkadaş ne kadar ibnesin. benden betersin. saklı kalmış sendeki. gel çıkaralım.

kari kizin araci rolu

kötü komşu düşman başına. özellikle apartmanlarda bu kötü komşudan duyulan rahatsızlığın bildirilmesinde, hatun milletinin çektiği eziyettir.

- hanım çık şunlara söyle, gürültü yapmasınlar. ben çıkarsam fena olacak.

(" adam izbandut gibi, şimdi ben gidersem dayak yiycem olmayacak." demek istiyor.)

dick severim.

pallamak

yerel ağızda parçalamak.

not: nerenin ağzı bilmiyorum. bulduğum an şey edicem.

palla

<bkz: karpuz pallamak>

<bkz: olur yavru sevişelim>

ne yani biz top muyuz

<bkz: ne biçim laf o öyle>

<bkz: aramizda bir top var>

gotcu geldi

ne bozacı, ne şıracı, ne bohçacı... hiçbirinin tutamayacağı ben geldimciliktir.

<bkz: ben geldim>

kocanin karim bakire diye aciklama yapmasi

<bkz: ibnenin eşim bakir demesi>

gayin kondom kullanmasi

prezervatifin amacı dışında kullanımına örnektir. maya mı tutcak anlamadım ki?

anlamadin

salaksın anlamına gelen anlama eylemin çekilmişi söcük. denmez. "anlatamadım" diyeceksin. öğrenin biraz edepli- hayalı, saygılı olun.

edepsiz sensin hayam da sana girsin

edepsizlik, hayasızlık ile suçlanan bünyenin serzenişi. laf mı sokmaya çalışıyor, ne yapıyor? ben hayalıyım, senin mi olsun diyor. bi garip.

edit: nesi var başlığın ben anlamadım.

ekonomik boy

birim fiyata vurulduğunda müşterinin karlı çıktığı büyük boy ürünleri nitelendirir.

<bkz: my penis> *

yarda nem kaldi

aslı bilmecedir.

"bilin bakalım yarda ne kaldı, ben verdim o aldı."

cemşiiiiit. nerdesin ulan. #1244830

eksi sonrası: yarak var.

gaylerin sevdigi gruplar

<bkz: hanım anket var koş>

gayim. benim sözüme itimat edin. bu konuda ahkam kesenlerle bi gruba kesinlikle hayır diyemem. katılır onlarla raks ederim. öpüyorum. beklerim. severim sizi.

yuz vermeyen kizi naz yapiyor sanmak

<bkz: vermeyen kiz yoktur alamayan erkek vardir>

nicotine

<bkz: nicotinell>

ucan memeli sozluk yazarlari

sözlükte gece takılanlar.
<bkz: yarasa uçan bir memelidir>

nedir arkadaş bu meme merakı? içlerinden biri hap yapıyor. gördüm. iğrenç.

ortamin testosteron kokmasi

<bkz: benim testosteronum kokmaz>